Fűzfapoetica

Verset írok magamnak hol másoknak, több kevesebb sikerrel. Szívesen veszem a pozitív visszajelzéseket , de a negatívumokat is meghallgatom. Köszönöm, hogy beleolvastál a verseimbe és remélem nem volt felesleges az itt töltött idő!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • anyacska7: de szép.... (2016.11.07. 22:28) Mikor...
  • szellandi: Csak annyit tudok mondani: NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!:)) (2010.09.05. 16:35) Vajh...
  • merse.anonym: Héj! :) Gratuálok! Nagyon tetszik :) Én tegnap kezdtem el blogolni, és szintén fiatal költő vagyok... (2010.09.04. 22:09) Az évek peremén...
  • szacsano: @motoroscsaj666: Szép dallamos kedves vers, miért nincs blogod még? (2010.03.08. 14:42) Téli Ima..
  • szellandi: Elolvastam......nem pirultam el! :-)) Végre valami, ami annak ellenére, hogy kicsit bús, azért még... (2009.06.22. 18:15) Gyötört ajkak

Az évek peremén...

szacsano 2010.09.04. 19:55

 Az évek peremén...

Korosabb lettem ismét én
Az évek tornyosuló tetemén
Minden év még egy haldokló remény 
Melyet lassan-lassan, de átvészelek én
Életemnek talán van még reménye 
Hogy szerelemmel haljak meg végre
Elvakult elmémmel kergetem az időt 
s a mókuskereket, mit délibábos sejtelmes jövőt,
Testem látnoki remények közt él
Az életem az út mentén egyszer véget ér
S kéjes mosollyal csapódik porba arcom 
Kis életemnek féltett titka repül át agyamon
Szerettem a szabadságot, mit a gép adott
Ki most összetörve az árok szélén oldalog
Gondolataim majdan, ha véget érnek, 
Nyugodtan hajtom majd porba kobakos fejem 
Hiszen volt egy rövidke, de szép életem.
Talán meghalni így volna „értelem”….

Címkék: vers versek szülinapi vers

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szacsano.blog.hu/api/trackback/id/tr62271734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merse.anonym 2010.09.04. 22:09:04

Héj! :) Gratuálok! Nagyon tetszik :) Én tegnap kezdtem el blogolni, és szintén fiatal költő vagyok... Viszont én szeretném összegyűjteni a hozzánk hasonlókat, és együtt egy nagy közösséget alkotni! :) Nagyon örülnék ha csatlakoznál, mert nagyon tehetségesnek tűnsz :)
Ha kedved lenne hozzá, írj meg vmi elérhetőséget a
merseanonym@gmail.com
címre, illetve a hitelességem kedvéért lesd meg a blogom: www.merse.blog.hu
Még egyszer grat! :)
süti beállítások módosítása